SERVICE AUTO PITESTI

FIRST STOP ARCOPLAST

MECANICA USOARA - DIAGNOZA AUTO COMPUTERIZATA - INCARCARE FREON AUTO

Acasa » Service Auto

Reviziile periodice si verificarea regulata cu instrumente performante de diagnoza auto computerizata sunt extrem de importante pt utilizarea autovehiculului in conditii de siguranta si functionalitate optima.

Neglijate la momentul aparitiei, defectiunile tehnice minore pot duce cu timpul la necesitatea efectuarii unor reparatii auto majore si costisitoare.

Lasati in grija echipei noastre functionarea corespunzatoare a masinii dvs!

Argumente First Stop© – service auto Pitesti:

  • Serviciu clienti foarte bun.
  • Echipa de veritabili profesionisti auto.
  • Service pt toate marcile auto.
  • Calitate la standarde occidentale.
  • Inlocuim doar ce trebuie – la un pret intotdeauna corect!
  • Echipamente si utilaje performante.
  • Folosim exclusiv piese auto de cea mai buna calitate.
  • Oferim garantie la reparatiile efectuate.

GEOMETRIE ROTI PITESTI

dispozitiv fixat pe roata

Echilibrare Roti vs Geometrie Roti – reprezinta operatiuni total diferite, desi foarte usor de confundat.

La geometria rotilor vorbim despre reglarea unghiului acestora, a.i. sa redevina paralele intre ele si perpendiculare pe sol.
Pe de alta parte, scopul echilibrarii urmareste ca acea roata sa se poata misca fara a produce vibratii la conducerea cu viteza.

Geometria rotilor reprezinta o operatiune complexa, de mare finete (vorbim de unitati de masura de ordinul zecimilor de milimetru). Motiv pentru care trebuie efectuata doar intr-un service auto certificat si de catre un mecanic cu experienta.

TEHNICIENII DEPARTAMENTULUI DE SERVICE AUTO PITESTI FIRST STOP AU CALIFICARILE SI EXPERIENTA NECESARE UNOR ASTFEL DE OPERATIUNI

Pe scurt, geometria rotilor consta in ajustarea unghiurilor rotilor astfel incat acestea sa redevina perpendiculare pe sol si paralele intre ele. Scopul acestor ajustari il reprezinta maximizarea duratei de viata a anvelopelor si un autovehicul ce “tine” linia perfect dreapta la rularea pe un drum la randu-i drept si fara denivelari.
Echilibrarea rotilor permite anvelopelor si rotilor sa se invarteasca fara sa produca vibratii.

“Simptomele” unui autovehicul cu probleme la capitolul geometrie roti sunt:

  • uzura rapida si / ori neuniforma a uneia sau mai multor anvelope.
  • tendinta autovehiculului de a “trage intr-o parte” cand ruleaza pe un drum drept.
  • “spitele” volanului usor catre stanga sau dreapta la rularea  pe drum drept.

O roata neechilibrata poate cauza vibratii in volan, scaun sau podea la o anumita viteza pe un drum lipsit de denivelari. Un alt indiciu al problemelor de geometrie ar putea fi uzura intr-un tipar concav, convex sau asimetric al cauciucului.

OPERATIUNEA DE GEOMETRIE ROTI :

Ca sa aflati daca e necesara, verificati fiecare cauciuc incercand sa depistati tipare de uzura neuniforma. Dezavantajul acestei metode il reprezinta insa faptul ca in momentul depistarii unui asemenea tipar de uzura, e adeseori prea tarziu sa mai  “salvam” anvelopa. Asa ca se recomanda controale periodice la un service autorizat.

Un alt indicator al acestor probleme este tendinta autoturismului de a “trage intr-o parte” la indepartarea mainii de pe volan. O masina greu de condus in linie dreapta, ce necesita corectii constante ale volanului poate prezenta probleme de geometrie a rotilor.

Cea mai buna metoda de realiniere e cea aplicata tuturor celor 4 roti. Pt ca putem aplica compensarea in multe cazuri. In caz de probleme la partea spate a masinii, de exemplu, se pot face ajustari la partea din fata.
Odata finalizata operatiunea de geometrie a rotilor, este indicat sa testati masina imediat pe un drum cat mai drept si nivelat. La cea mai mica problema, o aduceti inapoi la service pt ajustari / corectii suplimentare.

ECHILIBRARE ROTI

De preferat sa apelati la un service de roti specializat.

Cauciucurile neechilibrate provoaca de regula vibratii ale automobilului, adesea la viteze cuprinse intre 80 si 120 de km/h.

Un pneu se considera “dezechilibrat” daca are are o sectiune mai grea decat cealalta. Un dezechilibru relativ minor la un cauciuc fata poate provoca vibratii simtite in volan la viteze in jurul valorii de 100 km/h.

Anvelopele de calitate sunt in general bine echilibrate si isi pastreaza aceste caracteristici vreme mai indelungata. Iar in eventualitatea aparitiei unor probleme de echilibrare, acestea se manifesta gradual, nu brusc. Ca atare, defectiunile pot fi depistate la timp iar operatiunea de echilibrare a rotilor facuta eficient.

AZOT IN PNEURI

pneuri cu azot

Inlocuirea aerului din pneuri cu azot prezinta câteva beneficii demne de luat in seama.

Pneurile isi pastreaza presiunea constanta o perioada mai lunga (se desumfla mai greu decat cele umplute cu aer). Azotul uzeaza mai putin structura anvelopelor decat o face aerul atmosferic.
Nu in ultimul rand, prezenta azotului in pneuri poate reduce putin si consumul de carburant.

AZOT SAU AER IN PNEURI?

Aerul contine 78% azot (nitrogen), aproape 21% oxigen , si in rest vapori de apa, dioxid de carbon si mici cantitati de gaze nobile ca neonul si argonul. Celelalte gaze sunt in proportii neglijabile.
Putem gasi argumente convingatoare pentru a folosi azot pur in cauciucurile masinii noastre.

Primul argument consta in faptul ca azotul e mai putin probabil sa migreze prin cauciucul anvelopelor. Prin urmare, presiunea pneurilor va fi constanta o perioada mai indelungata de timp.
Pilotii de curse si-au dat primii seama ca anvelopele umplute cu azot prezinta variatii mai mici de presiune odata cu modificarile de temperatura.

AVANTAJELE AZOTULUI IN PNEURI NU SE OPRESC AICI

Umiditatea (apa) nu e un element dezirabil in interiorul unei anvelope. Prezenta in cauciucuri sub forma de vapori sau chiar in stare lichida, cauzeaza schimbari mai mari de presiune decat aerul uscat. Nu in ultimul rand, favorizeaza coroziunea otelului sau aluminiului jantei.
De ce e apa relevanta intr-o discutie despre azot in pneuri? Orice sistem ce furnizeaza azot in stare pura furnizeaza azot uscat. Umplerea pneurilor cu azot implica “umflatul” si “desumflatul” succesiv (de cateva ori), pt a dilua treptat concentratia oxigenului in anvelope. Operatiune soldata implicit si cu indepartarea apei din interiorul pneurilor.

Pentru un tehnician cu experienta, operatiunea de mai sus este simpla. Dar consuma timp. De aceea, multe unitati de service auto folosesc utilaje ce indeplinesc aceasta sarcina automat, fara nevoia de supervizare umana.

SINTEZA:

Cu azot, presiunea anvelopelor va ramane constanta un timp mai indelungat, contribuind la mici economii cu combustibilul si costurilor legate de mentenanta cauciucurilor.

In interiorul pneurilor va fi mai putina umezeala, asadar o coroziune mai redusa a jantelor.

In ce priveste sofatul, nu veti simti nici o diferenta la volan inlocuind aerul din pneuri cu azot.

SCHIMBARE FILTRE, CURELE SI ALTE CONSUMABILE

vedere partiala motor

Odata cu schimbul de ulei de motor e necesar sa schimbam si filtrul de ulei.

In caz contrar uleiul recent inlocuit se va degrada rapid iar motorul va prezenta semne de uzura timpurie.

De asemenea, ar fi bine ca in acelasi timp sa fie schimbate si filtrele de aer, combustibil si polen.

FIRST STOP - SERVICE AUTO PITESTI: DIAGNOZA COMPUTERIZATA - INCARCARE FREON - MECANICA USOARA

Mentinerea autovehiculului in stare de functionare optima poate parea o sarcina dificila. Dar nu e obligatoriu sa fie asa. Poate fi facila si convenabila.

Conditia e sa gasesti un service auto de incredere care sa se ocupe cu profesionalism de mentenanta preventiva a masinii. Si de eventualele reparatii auto, atunci cand e nevoie.

Noi, echipa unitatii de service auto Pitesti FIRST STOP ARCOPLAST, suntem mandri si onorati de increderea acordata de clienti fideli din toata tara. Oferim garantie la reparatiile efectuate deoarece avem incredere in competenta noastra de a a diagnostica si remedia defectiunea corect. Contactati-ne si stabiliti o programare, iar echipa noastra de specialisti va face tot ce e posibil ca dvs. sa fiti pe deplin satisfacut(a) de aceasta alegere.

Scroll to Top